Stiri

08 April 2015

Noul Jaguar XF si-a facut debutul in cadrul Salonului Auto de la New York

Noul Jaguar XF si-a facut debutul in cadrul Salonului Auto de la New York

 New York, Aprilie 2015. Cel mai recent model din gama Jaguar, Noul XF, și-a făcut debutul în cadrul Salonului Auto de la New York.

 Design-ul dinamic și foarte asemănător unui model coupé, este construit în jurul arhitecturii realizate intensiv din aluminiu, ce combină ideal proporțiile și silueta perfectă, atribute definitorii pentru toate modelele Jaguar; ampatamentul este mai lung, spațiul interior mai generos și rezistența aerodinamică redusă. 

 “Cred cu tărie că Noul Jaguar XF este mașina cu cel mai frumos design din clasa sa. Elegant și rafinat, Noul XF rămâne fidel tradiției sedanelor sportive Jaguar, fiind în același timp și un model contemporan”. Ian Callum, Director of Design, Jaguar

 Lungimea  Noului XF este de 4,954mm: ampatamentul este mai lung cu 51mm decât actualul model, având consola față mai scurtă cu 66mm. Cu toate că proporțiile sunt modificate față de vechiul XF (lungimea este cu 7mm mai scurtă iar înălțimea scade cu 3mm), spațiul destinat locurilor din spate este de excepție, oferind mai mult confort: cu 15mm mai mult spațiu la picioare, 24mm la genunchi, 27 mm în plus la înălțimea față de plafon. Aerodinamica este, de asemenea, superioară: coeficientul de rezistență scade de la 0.29 la 0.26.

 Structura ușoară și rigidă este fundamentală pentru dinamica incredibilă a Noului XF. Suspensia față cu brațe duble triunghiulare și suspensia spate Integral Link, împreună cu distribuția 50:50 a greutății, livrează un echilibru ideal între confort și manevrabilitate.

 comunicat 2

Adoptarea Sistemului de Servodirecție Asistată Electric (EPAS) menține poziția fruntașă a mărcii Jaguar  în ceeea ce privește manevrabilitatea, reducând, de asemenea, consumul de combustibil cu până la două procente și chiar cu până la trei procente, pentru modelele cu motoare Diesel, respectiv benzină. Sistemul EPAS permite funcții precum compensarea unghiului de cădere și asistența avansată a șoferului, inclusiv păstrarea benzii de deplasare, monitorizarea stării șoferului și asistența la parcarea laterală.

 Tehnologia Jaguar Configurable Dynamics, opțională pentru toate versiunile V6, oferă controlul suprem și permite șoferului să-și regleze individualizat setările amortizoarelor, direcției, motorului și ale transmisiei automate cu opt rapoarte.

 Tracțiunea integrală (AWD) a fost dezvoltată încă de la început. Sistemul cu “cuplu la cerere” este nou, iar cutia de transfer este echipată cu un nou lanț de transmisie, mai ușor, mai silențions și mai eficient.

Pentru modelul XF AWD, se introduce, în premieră, modul Adaptive Surface Response (AdSR) în sistemul Jaguar Drive Control. Folosindu-se de experiența fără rival Jaguar Land Rover, AdSR identifică tipul suprafețelor, cum ar fi zăpada sau asfaltul, și adaptează setările

motorului, transmisiei, direcției și ale DSC-ului (Dynamic Stability Control) pentru a-i oferi vehiculului o manevrabilitate și mai bună în condiții de aderență scăzută.

Performanțele Noului XF sunt de excepție și în varianta cu tracțiune spate. Sistemul de tracțiune All Surface Progress Control (ASPC), dezvoltat pentru condiții nefavorabile de condus, poate restabili în câteva secunde tracțiunea prin control electronic. ASPC operează în intervalul 3.6km/h și 30 km/h, iar viteza dorită este setată de către șofer folosind butoanele de comandă ale pilotului automat.

 Sistemul nou de Infotainment, InControl Touch Pro, are la bază interfața intuitivă InControl Touch, oferind, totodată, și un ecran tactil de 10.2 inch; tehnologia Dual View permite șoferului să vizualizeze informațiile de navigație, în timp ce pasagerul din dreapta vizionează, simultan, un program TV sau un DVD.

 Pentru a gestiona cantitatea mare de date, sistemul InControl Touch Pro dispune de un procesor quad-core, de înaltă performanță, având la bază o tehnologie super-rapidă Ethernet, care oferă un transfer de date de până la 1Gbit/ secundă. 

 Noul XF este primul Jaguar cu faruri full-LED. Acestea sunt echipate cu două bancuri de LED-uri și reflectoare - unul pentru lumina de întâlnire și celălalt pentru lumina de drum - reducându-se, în același timp, și consumul de energie.

 Noua gamă XF va cuprinde nivelele de echipare XF Pure/ SE, XE Prestige, XF R-Sport, XF Portfolio și XF S. 

 Gama de motorizări va include: motorizarea Diesel de 2.0-litri, în versiunile de 163CP și 180CP, disponibilă cu transmisie manuală și automată, motorizarea de 2.0-litri benzină, dezvoltând 240CP, disponibilă cu transmisie automată, motorizarea de 3.0-litri Diesel, dezvoltând 300CP, disponibilă cu transmisie automată; toate aceste versiuni vor fi oferite în configurația cu tracțiune spate. 

 Versiunile de 3.0-litri benzină, ce dezvoltă 340CP, respectiv 380CP, vor fi disponibile atât cu tracțiune spate cât și cu tracțiune integral.

Noul XF va fi disponibil spre vânzare începând cu această toamnă.    

 

Pentru detalii suplimentare, vă rugăm contactați:

Ligia Paul

Marketing & Communications Manager Jaguar Land Rover
Mobil: +40 743.332.254
E-Mail :
ligia.paul@tiriacauto.ro