COMPORTAMENT RUTIER

Confortul la rulare si manevrabilitatea specifice Jaguar sunt deja consacrate, iar noul XF ridica si mai sus standardele. Cu un confort la rulare de inalta clasa si o manevrabilitate deosebita, noul XF ofera, de asemenea, performante excelente si posibilitatea de a alege dintr-o gama diversificata de motoare, de la economicul motor cu 4 cilindri in linie de 2,0 l si 163 CP, la performantul V6 S de 3,0 l.

STRUCTURA DIN ALUMINIU

Baza tinutei de drum impecabile, a manevrabilitatii si performantelor dinamice ale noului XF o reprezinta structura din aluminiu. Aceasta asigura o distributie a maselor in procent de aproape 50:50, ceea ce asigura un comportament rutier agil si sigur. Usoara si rezistenta, aceasta permite noului XF sa ocupe o pozitie fruntasa la clasa sa, in ceea ce priveste greutatea redusa. De asemenea, reducerea greutatii inseamna reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de CO2 la 104g/km. Aliajul din aluminiu contine un o concentratie mare de aluminiu reciclat, pentru a carui productie se consuma cu 95% mai putina energie decat pentru aluminiul primar si minimizeaza astfel impactul ecologic al unui XF.

SOLICITATI UN TEST-DRIVE 


PERFORMANTE SI ECONOMIE

Cu structura rigida si usoara a caroseriei si o generatie noua de motoare si transmisii, de inalta performanta, noul XF ofera exact ceea ce isi doreste soferul.
De la emisii de CO2 reduse la nivelul minim de 104g/km si un consum de combustibil de 4 l/100 km, la motoare care permit atingerea unei viteze maxime de 250 km/h si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 5,1 secunde - exista un XF potrivit pentru fiecare.


SASIU SI SUSPENSIE

Sistemele de suspensie fata si spate sunt realizate din componente rezistente si usoare, din aluminiu si asigura noului XF un comportament rutier agil si dinamic, fara a afecta confortul la rulare. Suspensia fata cu 2 brate triunghiulare suprapuse, asemanatoare cu cea de la F-TYPE, asigura o manevrabilitate de inalta clasa. Suspensia spate multilink asigura rigiditatea specifica unui comportament rutier sigur, precum si un confort deosebit la rulare. Controlul, agilitatea si feedbackul oferite de aceasta configuratie a suspensiei confera noului XF un caracter sportiv.


COMPORTAMENT RUTIER SI MANEVRABILITATE

Comportamentul rutier si manevrabilitatea renumite ale unui Jaguar sunt ridicate la noi standarde de noul XF. In acest caz, caracterul sportiv se imbina cu un rafinament de exceptie. Toate acestea datorita mai ales structurii din aluminiu, care ii confera noului XF o rigiditate torsionala incredibila. Este platforma ideala pentru sistemele de suspensie avansate cu 2 brate triunghiulare suprapuse in fata si multilink in spate. Jaguar a perfectionat aceste sisteme de-a lungul timpului, pentru a oferi un comportament rutier si un confort la rulare la cel mai inalt nivel.



SERVODIRECTIE ASISTATA ELECTRIC

Servodirectia asistata electric (EPAS) a unui XF ofera feedback si control impresionante. Prin monitorizarea vitezei vehiculului si a manevrelor efectuate de catre sofer, EPAS calibreaza fin nivelul servoasistarii necesare pentru fiecare curba si fiecare manevra. EPAS este conectata si la celelalte functii de asistenta pentru sofer, pentru a oferi siguranta si confort.


TRANSMISIE

Transmisia automata este atat rapida, cat si foarte rafinata. Opt trepte de viteza strans etajate permit mentinerea mai mult timp a motorului in plaja cea mai eficienta de turatie, pentru eficienta, raspuns instantaneu si un feedback excelent.

Gama de transmisii este completata de cutia de viteze manuala cu 6 rapoarte strans etajate, proiectata pentru a face din noul XF un automobil performant si eficient. Aceasta este mai usoara decat alte cutii de viteze utilizate la aceasta clasa, iar schimbarile line si prompte ofera un confort ridicat si un stil de condus mai sportiv.



 

SUSPENSIE ADAPTIVA DINAMIC

Fie ca accelerati pe autostrada, abordati viraje pe drumuri nationale sau conduceti pe drumuri denivelate in oras, suspensia adaptiva dinamic modifica automat raspunsul noului XF in functie de conditiile de deplasare si de stilul de condus. Aceasta analizeaza acceleratia, unghiul de bracaj al volanului, precum si pozitia pedalelor de acceleratie si de frana. Miscarile volanului si caroseriei sunt analizate, de asemenea, de 500 de ori pe secunda. Pornind de la aceste informatii, amortizoarele controlate electronic regleaza continuu taria suspensiei.


MOTOARELE INOVATOARE INGENIUM

Noua gama de motoare Ingenium, produsa de Jaguar, se regaseste si la noul model XF, oferind motoare diesel si pe benzina. Noile motorizari diesel 2.0 litri cu 4 cilindri sunt disponibile in doua variante de putere, de 163CP si 180CP.

MOD DINAMIC CONFIGURABIL

Cu ajutorul tehnologiei mostenite de la modelul F-TYPE, modul dinamic configurabil permite setarea dinamicii unui XF, astfel incat raspunsul suspensiei, acceleratiei si directiei sa corespunda stilului de condus al soferului. Aceasta configuratie poate fi salvata ca setare personala sau programata ca si configurare Jaguar optimizata in prealabil si se activeaza atunci cand este selectat modul dinamic.

Modul dinamic actioneaza asupra software-ul vehiculului, pentru a sublinia caracterul sportiv al unui XF. Acesta imbunatateste raspunsul la apasarea pedalei de acceleratie, reduce servoasistarea directiei si asigura schimbarea vitezelor mai rapid si la turatii mai mari ale motorului. Modul dinamic va permite sa exploatati din plin caracterul sportiv pur al unui Jaguar XF.